Blog Strategów Contentu


Poradnik – Content marketing i reklama natywna w służbie Twojej marki

Content Marketing i reklama natywna prezentują unikalne podejść do komunikacji z konsumentami, oparte na dostarczaniu treści wartościowych z ich punktu widzenia. Dzięki temu poradnikowi poznasz założenia stojące za CM i RN, korzyści płynące z ich wdrożenia, możliwe do wykorzystania narzędzia i kanały dystrybucji, zasady tworzenia treści i prowadzenia kampanii, a także…

Pobierz

Poradnik – Influencer Marketing

„Marka nie jest już taka, jak mówimy konsumentom. Jest taka, jak konsumenci mówią sobie nawzajem”. Aż 92 proc. konsumentów, podejmując decyzje zakupowe, kieruje się przede wszystkim opiniami znanych sobie osób – wynika z danych platformy TapInfluence. „Znana” nie oznacza jednak „znana…

Pobierz

Reklama natywna jako klucz dotarcia do odbiorców marki

Długa ekspozycja na dowolne warunki sprawia, że człowiek się adaptuje. Obecna od lat nawałnica internetowych reklam typu display doprowadziła do tego, że odbiorcy przestali zwracać na nie uwagę. Rozwiązaniem problemu okazuje się reklama natywna, która nie przeszkadza, lecz stanowi element user experience. Przyczyną problemów displayu jest tzw. więcej »

Masz nudny temat? Opracuj go w ciekawy sposób. To istota content marketingu!

Nudne tematy nie istnieją. Są tylko nudni twórcy contentu. Nawet jeśli pracujesz w niezbyt dynamicznej branży, pamiętaj, że jesteś w posiadaniu unikalnej wiedzy, którą możesz się podzielić w interesujący sposób. Twoje informacje nie zainteresują każdego możliwego odbiorcy. Możesz jednak opracować je tak, by dotrzeć do zadziwiająco wielu… więcej »

Twój content marketing nie działa? Oto 10 prawdopodobnych przyczyn [Infografika]

Content marketing to jedna z najskuteczniejszych form nowoczesnego marketingu. Korzystasz z niej, ale nie widzisz efektów? Oto możliwe przyczyny. 1. Chaos Plan to podstawa marketingu. Musisz określić swoje cele i wybrać drogę, którą do nich dotrzesz. Jeśli działasz chaotycznie, marnujesz środki i ograniczasz własny potencjał. 2. Nieznajomość odbiorcy… więcej »

Nowy algorytm Google – zmiany dla blogerów? [Infografika]

Google ogłosił wprowadzenie nowego algorytmu, który od 21 kwietnia będzie oceniał stopień dostosowania stron do urządzeń mobilnych. Zmiany w mobilnej wyszukiwarce będą przekładały się bezpośrednio na wyniki wyszukiwań. Strony, które nie spełniają wymagań responsywności będą mniej promowane przez wyszukiwarkę. Co dla… więcej »
POKAŻ WIĘCEJ WPISÓW